sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Gingerbread gym and a lot of random pictures


Joulukuun 20 päivä, vitsit että tää vuosi on mennyt nopeasti. Olen valmistunut lukiosta, käynyt kesätöissä, ollut festareilla, nähnyt kavereita, muuttanut Helsinkiin, saanut uusia kavereita, nähnyt vanhoja kavereita, sukuloinut, stressannut päivät pitkät tulevaisuudesta, treenannut...
Lista vaan jatkuu ja jatkuu, enkä oikein voi edes käsittää että tämä vuosi loppuu aivan kohta. Tuntuu kuin joka päivä olisi ollut hetken lyhyempi kuin ennen. Tunti ei kestäkkään tuntia vaan 40 minuuttia, tuntuuko kenestäkään toisesta siltä?
No kuitenkin..pääsin vihdoin ja viimein lomalle (kesälomasta kerkesi vierähtää jo tovi) ja en vieläkään ole oikein saanut sitä rentoa oleilu fiilistä päälle. Vieläkin tuntuu että koko ajan pitäisi tehdä jotain, pitäisi suorittaa. Menen mä treenaamaan, kävelylle, kauppaa, ihan minne vaan niin koko ajan on sellainen "tuli perseen alla" fiilis.
Mun pitää herätä kahdeksalta. Mun pitää tehdä tää toi ja se asia ennen kello 12. Mun pitää tehdä joku super treeni joka kerta. Mun pitää muistaa se tää ja toi asia. Mun pitää, pitää, pitää.. 
Nokun ei pitäs !
Ongelmana on se etten oikein osaa tehdä ololleni mitään. Toivotaan että sukulaiset, perhe ja joulu tois sen toivotun rauhan ja raukeen fiiliksen myös muhun, jotta tammikuussa jaksaa sitten taas istua koulunpenkillä.
Pieni catch up: Pääsin kuntosaliohjaajan teoriakokeesta, sekä näyttökokeesta ekalla kerralla läpi  ja se tuntu kieltämättä hyvältä. Mut siitäkään ei tullut sellainen uskomaton fiilis.. jotenkin se stressi tai jännittynyt tila jäi kokeen jälkeenkin vielä päälle,enkä sitä ole saanut kunnolla purettua.
Joululahjojen osto on ihan hyvällä mallilla, paria pakettia uupuu enään mun listani, sekä pipareita on leivottu ja yhden raakakakun mie meinaan väsätä joulupöytään (saas nähä mitä siitäkin tulee, osaanko tehdä koossa pysyvän luomuksen).




Loman alottajais tee hetki asuntola kavereiden kesken






^^ Paven tekemä taideteos




Ulkonäkö ei iiihan kyllä ole sitä mitä toivoin ja mitä olin päähäni kuvia maalaillut, mutta kuitenkin kuvasta löytyy muun muassa käsipainot, tasapainolauta,piikkimatto,juoksumatto,levypainoja, penkki ja tanko, sekä urheilijat itse.


Oikein ihanaa joulun odotusta kaikille sinne ja muistetaan, että lunta ei sada vaikka kuinka manattaisiin, joten pidetään lippu korkealla vaikka lunta ei tulisikaan jouluksi. Mieleeni jäi yksi blogiteksti jossa tultiin siihen tulokseen, että joulu se on Australiassakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti