lauantai 30. tammikuuta 2016

Haaveista haaveillaan, unelmat on tehty toteutettaviksi

Well helou world ! Olen pohtinu nyt monta päivää, ehkä jopa viikkoja tai uskaltaisin väittää että kuukausia(Lue vaan että vuosia..), mikä minun unelma-ammattini on. Onko se liikunnan opettaja, personal trainer, poliisi, valokuvaaja vaiko jokin aivan muu mitä en ole vielä edes keksinyt.
Jos saisin olla ihan mitä vain niin olisin ammattilais jalkapallon pelaaja, mulla olis mies, ehkä koira ja ystävät lähellä. Oma kämppä ja säännölliset tulot, säännölliset lomat ja pääsisin lämpimään, joka vuosi. Toinen luultavasti samalla levelillä olisi ammattilais lumilautailija, joka reissaisi maasta maahan ja pääsisin laskemaan Alpeille.Kolmas hyvä vaihtoehto olisi juhlien järjestäjä, monet kerrat on katsottu vaikka ja mitä häiden/synttäreiden/vaivajuhlien/festareiden järjestämisestä ohjelmaa ja on tullut sellainen fiilis,että tota olis makea tehdä elääkseen.
Haaveita haaveiden perään, mutta mitäpä jos tekisinkin jostain haaveestani villin unelman. Unelman, jota lähtisin ihan tietoisesti tavoittelemaan.
Poliisikoulusta ajattelen aina, että mahdollisuuteni kaatuvat leuanvetoon tai penkkiin. Valokuvaamisessa aina löytyy parempia, pt:itä on vaikka joka sormelle ja vaikka mitä muita "hyviä" TEKOSYITÄ!

Olen seurannut nyt jo jonkin aikaa henkilöä nimeltä Tomi Kokko. Yrittäjä, Lean in five weeksin elämäntapamuutos traineri,personal trainer, hyvinvoinnin asiantuntija ja elämän asenteeltaan aivan uskomaton ihminen! Pienessä ajassa olen alkanut ihailemaan hänen elämänasennettaan aivan suunnattomasti. Aamulla kun avaan snapin ja klikkaan hänen snappinsa auki niin ai vitsit muuttuu hankalakin aamu hetkessä paljon paremmaksi. Ainakin tulee fiilis, että okei mäkin pystyn, minäkin voin saavuttaa ne omat unelmat kuhan vaan jaksan painaa järkyttävästi duunia niiden eteen.

Unelma-ammattini ei ole vieläkään selvinnyt. Olen 20 vuotias nuori nainen, rakastan kovaa treenaamista, kavereitani, perhettä, matkustamista ja festareita. Toisten ihmisten auttamisesta, sekä tsemppaamista uusiin ulottuvuuksiin. Pidän myös erityisesti valokuvaamisesta, mustastakahvista, nikestä ja adidaksesta. Rakastan jalkapallon pelaamista ja lumilautailua, sekä sellaista hyvää pelkoa, joka saa adrenaliinini virtaamaan kovaa (kuten korkeat paikat). Ja vaikka mä en ole löytänyt unelma duuniani vielä, niin jos mä joka päivä teen jotain edellä mainittua asiaa, jota mä rakastan sydämmeni kyllyydestä, niin en voi ainakaan kauemmaksi unelmaani mennä! Ja sitten kun se keksin niin olen tehnyt ainakin hyvän pohjatyön unelmien tavoittelemisen jatkamiseksi.


Joten muistakaahan tekin hyvät ihmiset. Unelmien eteen tulee tehdä paljon, todella paljon duunia, kuitenkaan päämäärää tärkeämpi asia on se matka, jonka kuljet, joten muista nauttia siitä työn lomassa, rakasta työtä jota teet joka päivä. Muista sosiaaliset suhteet ja niiden tärkeys, siinä samalla lepo, ravinto ja treeni. Make it work! Sä pystyt toteuttamaan villeimmätkin unelmasi, kunhan vaan jaksat uskoa siihen, uskoa itseesi ja tehdä sen tarvittavan työn! 

Muuta säkin haaveet unelmiksi ja lähde tavoittelemaan niitä N.....Y.....T......NYT !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti