maanantai 15. helmikuuta 2016

Sunday funday treeni


Päätin sunnuntaina olla menemättä vakkari salilleni, sillä pääsin helposti fudistreeneistä Mypikselle. Mypiksellä on kaikki tarvittava, ei mitään hienoja laitteita,taljoja tai uusimpia hiekkasäkkejä, mutta vapaita painoja, tanko, penkki, käsipainoja, jumppamatto ja pallot löytyy. Teinkin siis perusteellisen hyvän alkulämmittelyn fudiksen muodossa, josta sitten jatkoin jalkatreenin pariin. Sunnuntai treenini oli seuraavanlainen

S u n d a y f u n d a y treeni
10-10-8-8 takakyykky
2x6 maastanosto
2x6 etukyykky alhaalla aina pieni pito/pysäytys + 10xkulmasoutu heti perään
5x etukyykky raskaammalla kuin edelliset sarjat
10 sekunnin pito takakyykyssä
3x12-15 takareisirullaus jumppapallon kanssa + 20x kylkikierto kieko kanssa
2x lantionnosto 7+7 kolmenpumppaavaa+7
Loppuun vielä vatsoja jumppapalloa apuna käyttäen, sekä omankehon painolla, lankkuja ja kiertoja.

Sunnuntaisin tulee vedettyä useimmiten sellainen treeni mitää tekee mieli sillä hetkellä. Tai siis pyrin toki muutenkin treenaaman silleen mikä tuntuu hyvältä, mutta kuitenkin unohtamatta mitään tiettyä lihasryhmää. Sunnuntaisin olen kuitenkin yleensä siinä tilanteessa, että viikolla on tullut tehtyä niin sali treeniä,ylä- ja alakroppaa, kuin koko kropan bodypumppia, mutta myös spinningiä ja vähän hiit treeniä. Eilen tuntui jalkatreeni hyvältä idealta, tämän viikon sunnuntaina voi olla eri ääni kellossa...

Kuvasin sunnuntaista myös videon, mutta en millään saa sitä laitettua youtubeen, jotta saisin linkin tänne. Muokkasin videot movie makerilla, enkä osaa muuttaa tiedosto tyyppiä. Jos siellä on joku joka osaisi neuvoa minua niin olisin todella todella todella kiitollinen! :)

Oikein ihanat viikon alut jokaiselle teistä ! ♥ Opiskelu, työ ja treeni intoa ! ! !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti