tiistai 24. toukokuuta 2016

You just need yourself and some motivation

Aika selväksi olen varmastikin tehnyt, että tykkään treenata salilla. Välillä vähän isommilla painoilla itselleni ja välillä sitten taas enemmän kovemmilla sykkeillä pienemmillä painoilla ja suurilla toisto määrillä.
Toisinaan taas melko kevyillä painoilla ja kohtuullisilla toistomäärillä, mutta lyhyillä palautuksilla. En koskaan tee kahta täysin samaa treeniä peräkkäin. Eli jos teen esim. tiistaina jalkatreenin, niin viikon toinen jalkatreeni on jollain tapaa erilainen. Ehkä eri liikkeitä, eri painoja, toistomääriä tai jotain. Niin että mielenkiinto pysyy yllä! 

Seuraava treeni on tehty salilla, jossa ei ole mitään hienous laitteita. Tanko löytyy, kiekkoja ja käsipainot. Päätin kehitellä kivan pikku treenin, jossa saan ainakin omat sykkeeni nousemaan ja kivan pikku poltteen koko kroppaan! 

Jokaista settiä tehdään aina 3 sarjaa. Eli pattereissa on 1-3 liikettä, jotka tehdään peräjälkeen, jonka jälkeen on semilyhyt palautus aika, jonka jälkeen koko esim. A kohta uudelleen. 
Jos herää kysymyksiä niin vastaan mielelläni ja vinkit otetaan myös mielellään vastaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti