perjantai 16. syyskuuta 2016

Feel the burn: Leg/Butt workout

Onko hakusessa se iki ihana ja vähän enemmän inhottava polttava tunne pakaraan?
Itse ainakin salilta lähtiessä kotiin haluan että kehossa on tehnyt olo ja jos on treenattu jalkoja  niin sitten sen myös tuntee tehneensä.
Tänään jaankin teille pakaroille kohdistetun jalkatreenin ja voi jumpe että voikin aika perusjutuilla saada tuon jo aikaisemmin mainitsemani poltteen aikaan! 
Treenini koostui siis isoista perusliikkeistä ja muutamasta kohdistavasta liikkeestä, treenini näytti seuraavalta-->
Itse olen tehnyt kyseisen treenin muutamaan otteeseen ja jokaisella kerralla tuntuma on löytynyt.

Alkulämmittely:
5min juoksumatolla niin että lämpö nousee koko kroppaan.
Avaavia/dynaamisia venytyksiä etenkin treenattaville lihaksille (MUISTA! ÄLÄ kuitenkaan ylivenytä ettei treeni mene harakoille!)
 20x kyykky tangolla(20kg) 

Treeni 
1. 4x10 takakyykky (vapaa paino) 
+4x15/jalka askelkyykky 

2.3x10+15 Prässi (Tee ensin 10 toistoa raskaalla painolla ja tiputa sen jälkeen painoja ja tee heti perään 15 toistoa lisää)

3. 15xSJMV käsipainoilla

4.3x10 askelkyykky taakse ristiin+ 10x etukyykky tanko+kiekko
5.3x15-20 jalkojennosto penkiltä

500-600 askelta porraskoneella (välillä nopeempaa, 1porras väliin, hitaammin,sivuttain etc.)


Palautusaika näillä toistoilla on hyvä pitää siinä 1min pintaan. :)

Tsemppiä treeneihin ! Ja kertokaahan fiiliksiä, jos päätitte testata tätä treeniä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti