keskiviikko 7. syyskuuta 2016

You gotta do what you gotta do

Jalkatreenit on mun lemppari treenejä ja samalle viivalle yltää (Pikkiksen) Cycling Interval tunti ja gritt strenght. Jokaisella varmasti löytyy ne omat lemppari treenit vai onko siellä joku joka rakastaa ylikaiken kaikkea?
Mulle heikkous on ollut esim. rintatreenit ja ojentaja treenit tai rehellisesti yläkroppa yleensäkin.
En kuitenkaan milloinkaan ole alkanut tai edes alottanut skippaamaan yläkropn treenejä (vaikka siltä voi näyttääkin :D ) .
Oikeastaan olen jopa saanut kasvatettua mun voimatasoja entisestä, joka motivoi tietty treenaamaan lisää. Note: En siis ole tähän mennessä kovinkaan tavoitteellisesti pyrkinyt kasvattamaan yläkropan lihaksien kokoa, vaan lähinnä kehittänyt mun sarjakestävyyttä. Nyt kuitenkin pienesti mielessä että voisin tehdä nyt ainakin 1 tai 2 neliviikkoista vähän suuremmilla painoilla ja pienemmillä toistoilla.

Pikku hiljaa olen huomannut että nautin joskus yläkropan treenistä, esimerkiksi hauis/selkä- päivä pitää hyvää 2-3 sijaa (olkapäät on kans yks iihanihanihana treenata!!), kun nuo edellä mainitut pitää yhdessä sitä kirkkainta pokaalia.

Tänään olikin sitten selkä/hauis päivä ja treeni maistui ja tuntuma oli hyvä ! Lisää tälläisiä päiviä kiitos :) Aloitin myös aamuni pitkästä aikaa reippailemalla marthan kanssa 6km aamulenkin jolla lähtikin sitte vapaa päivä mukavasti käyntiin♥

Salilla tein seuraavan treenin:

4x10 Leuanveto (vieläki kumpparilla) myötäote
4x12 T-bar soutu ( 3-4 kierrokset eri otteella)
3x8+12 Ylätalja kolmio päällä (8 raskasta+ 12 kevyempää heti perään)
   -Tee liike niin, että se tuntuu aivan kainalon alta selän alas asti ja lapojen välissä ! Tässä maltti on valttia ;)
4x10 Alaspainallus taljassa tangolla, suorat kädet
3x15 Hauiskääntö käsipainoilla
2x failure hauiskääntö sisään päin

Mielestäni oikein toimiva setti ja suosittelen kyllä kokeilemaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti