tiistai 11. lokakuuta 2016

Ostopahe


Näin sen ekan kerran blogista, sitten instagramista, jonka jälkeen päätin ottaa yhteyttä valmistajaan. Ja muutaman mutkan, peruuttamisen ja kymmenehkön sähköpostin jälkeen vihdoin se on mun ! Puhun nyt siis paidasta jonka oikeasti halusin ja kovasti.
Olen tai olin suuri huppari hamstraaja jokunen vuosi sitten. Muut osti laukkuja, kenkiä, meikkejä, vaatteita niin mulle se addiktio oli tullut huppareihin.
Varmasti ikikylmä ja mukavuudenhalu pukeutumisessa ajoi minut aina uudestaan ja uudestaan huppari hyllyille.
No sitte tuli raja siinä  mielessä vastaan että tajusin että mun kaapissa oli lähes 30-40 hupparia joista käytin ehkä 4 vapaa ajalla ja 3 treeneissä.

Oli siis aika karsia.

Pistin turhat yksilöt kirppikselle ja päätin että en enää osta ihan kivoja huppareita. En osta hupparia ihan vaan koska mulla oli kylmä ..(Muutama turhuus yksilö jäi kaappiin, mutta nekin lähtee nyt vihdoin ja viimein seuraavalle kirppispöydälle)

Päätin myös että säästän rahat aina siihen täydelliseen, en niihin kolmeen ihan kivaan. JOTEN nyt vuoden sisällä olen ostanut yhden ainoan hupparin (Ivyrevel) ja nyt tämän collarin (Zousephs) ja olen molempiin ostoksiini hyvin tyytyväinen ja molemmat ovat olleet kovassa käytössä jo tähän mennessä. Hyviä ostoksia siis molemmat!!

Alankohan kehittyä shoppailijana vaiko iskeekö minuun pihiys, don't know, mutta lopputulos miellyttää sekä vaatekaappia että lompakkoani.

Tulee myös jotenkin todella puhdas ja järjestelmällinen olo (ainakin hetkeksi) kun saa siivottua ja karsittua vaatekaapista kaiken käyttämättömän pois. Sieltä saattaa jopa tehdä löytöjä kuten " ai oliko mulla tällänenkin?" ja "ok ehkä en tarvitse tätä kun en ole sitä kaivannut vuoden 2010 jälkeenkään".

Miten teillä muilla ? Löytyykö mitään keräilyn kohteita tai paheita ostamisen suhteen?

Mulla tän hetken ostopaheet on pepsimax ja proteiinipatukat.. joita molempia olen suunnitellut karsivani lähi tulevaisuudessa, kun olen siihen valmis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti