perjantai 28. lokakuuta 2016

Tehokas jalkatreeni videolla+ palautus ateria


Luvassa aamupala/lounas vinkki, sekä jalkatreeniä ja arvatkaa mitä...Videon muodossa!
Bliis olkaa armollisia, sillä olen vielä hyvin alotteleva tekijä muokkauksien suhteen, joten mitään hienouksia ei kannata odottaa. Olen kuitenkin ihan super fiiliksissä että sain vihdoin taas tuon movie makerin toimimaan ja armoton harjoittelu voi alkaa!
Kyllä mä vielä joskus osaan laittaa hienoja efektejä ja pikkukuvia videoille, mutta vielä mennään näillä yksinkertaisilla versioilla.


Tein videolla olevan jalkatreenin tiistaina ja omat jalat oli keskiviikkona kyllä sen verran treenatun tuntuiset että uskallan suositella, ainakin kokeilemaan! :)
Aikaa treeniin meni lämmittelyineen noin 1h 15min.
Palautus ateriaksi vetasin lautasellisen tattaripuuroa, mehukeitolla, munakkaan , tomaattia, kurkkua, broilerleikkelettä, ison kupin kahvia ja vettä, sekä muutaman slaissin juustoa nam.
Vatsani on sen verran herkkä että en suosisi näin isoja aterioita kerralla, mutta koska mun tän hetken työt eivät anna niin paljon periksi niin täytyy sitten vetasta kerralla aikanaisen annos ettei kärtty yllätä kesken pulikoinnin.

Mulla on tämä päivä mennyt kotona oleilemalla, mutta tämä oli ehkä tänään se paras asia tehdä sillä kroppa on jotenkin niin loppu että tarvitsee nukkua hyvät yöunet että huomenna jaksaa viilettää satalasissa! Kiva päivä ainakin näin etukäteen tiedossa :)
Tein tänään myös viikon toisen jalkatreenini ja siis wautsiwau mitkä energiat voikaan saada omista musista! Olen tällä viikolla ottanut kuulokkeet ja omat musat kahdelle treenikerralle ja tuntuu että saan jotenkin ihan uudella tavalla tehoja irti. Pitäs hommata sellaiset kunnon kuulokkeet mitä ei tarvitsisi olla koko ajan korjailemassa sillä voin vaan kuvitella sitä adrenaliini ryöppyä mikä valtais kehon kun saa musat kunnolla pauhaamaan.
Oikein ihanaa viikonlopun alkua kaikille sinne!

2 kommenttia:

  1. Kyykkäätkö ikinä alemmmaksi kuin tuossa videolla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kyllä kyykkään esim. smithissä, taljan kans tai kahvakuulan kanssa meen alle 90 asteen kulmaan, mutta nyt täytyy vähän nolona myöntää että oon laiminlyönyt mun venyttely/kehonhuoltoa niin paljon että en pääse alas alas tangon kanssa kuten videollakin näkyy niin selkä pysyy suorana, mutta se taipuu vähän liiaksi eteen. Mutta niin lyhykäisyydessään vastaan että joo :)

      Poista