keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Ensimmäiset kuulumiset reissulta paikasta Kuala Lumpur.

Matkaan lähdettiin 23:55. Tai siis matkahan alkoi jonpäivällä kun aamusalin jälkeen lähdimmekin jo Pajulahteen katsomaan Ellan peliä. Lähtö viivästyi joten Ellan maali jäi näkemättä mutta onneksemme tuo maaginen osuma oltiin taltioitu videolle. Pelin jälkeen nokka kohti Espoota jossa vietimme illan serkkumme perheen luona kookos bataattisosekeiton ja leivän parissa. NAM ! Ruoan jälkeen muu perhe lähti kotia kohti ja serkkumme heitti meit kentälle,kiitos siitä! Kentällä laukut vaan ruumaan ja matkaan. Lento meni nopeasti (katsoin yhden leffan ja nukuin).(Lennot oli Finnair+Jet Star) Singaporessa vaihto ja lento Kuala Lumpuriin. Perillä taidettiin olla 20:30 aikaan maanantaina. Kentältä otettiin bussi lähelle mein hotellia mutta eihän me sitä tiedetty vaan otettiin taksi varmaan max 2km matkalle money well spent. Mutta ei meillä onneksi mennyt kuin 44Myr yhteensä molemmilta lentokentältä hotellille eli noin 8€.
(Kuvat vähän pomppii sillä kirjoitan puhelimella enkä hallitse tätä 100% ,mutta jokaisen kuvan alla lukee mihin mikin liittyy)

Meillä kävi Inkan kanssa äärettömän hyvä tsäkä tai jokin kun kuntosalin pomo tai muu vastuu henkilö lupasi meille viikon ilmaiset treenit. Ja ainakaan tietoisesti emme ole sitoutuneet mihinkään ja moneen otteeseen varmistettiinkin.
Oikein fresh ja hyvän fiiliksinen paikka jossa vedetään LM tunteja,joogaa ja spinniä. Löytyy puntti puoli ja siistit suihkut. Kelpaa !!
Maanantain matkustamisen jälkeen oli ihana päästä tiistaina vetämään kevyt mutta tuntuva jalkatreeni kunnon salilla. Helposti hikisin treeni mun muistiin.

Tässä keskiviikon ateria jona toimi ananasriisi katkaravuilla sekä kanaa. Tuosta vaaleasta en osaa sanoa sillä sitä en uskaltautunut syömään vatsavaivojen pelossa. Hintaa aterialla 16,50myr eli noin 2-3€.
 Tiistaina treenin jälkeen maistuikin jo ruoka ja tuossa olikin sitten kerralla aamupala,lounas ja päivällinen. Mehän siis herättiin tiistaina vasta klo 16 jetlagin takia. Hinta tälle cyrry fried rise vege aterialle taisi olla 9,90 Myr eli noin vähän alle 2 €
 Keskiviikkona treeni vuorossa oli selkä,hauis +15 min cardio. Ja hikinen treeni tämäkin.
 Keskiviikko päivän after workout brekuna toimi kauan haaveilemani smoothiebowl. Oli kyllä kaiken hehkutuksensa arvoinen kokemus ja hintaa kulholla oli vähän alle 2€. Uudestaan tuonne vielä !!
 Ensimmäisenä iltana suuntasimme klo 00:00 jälkeen syömään sillä mulla oli niin kova nälkä että se oli mennyt jo ohi. Ruokarajoitteisena ja omasta syystä johtuen mun lento meni veden ja 0,5dl viinin voimin. Ruokapaikka johon mentiin oli pieni katukoju jossa Inkalle tilattiin nuudeliannos ja mulle lämmin salaatti. Arvosana 3/5 mutta palvelu oli aivan super ihanaa. Hintaa mein ruoilla oli 4-8 myr 0,80snt-1€.
Aterian lisäksi käytiin vielä kaupassa ja itse kotiutin skitlesejä,vettä ja Cola zeroa kämpille. Ainiin ja purkkaa.
 Mikään ranta kaupunki tänä KL ei ole ,mutta istutettuja palmuja näkee aina tietyin välimatkoin.
 Kahvi on täällä molempien mielestä todella hyvää. Ei mitään Pirkan pikakahvia vaikkakin sitä pakon edessä joisin sitäkin. Käytiin espresso cafe housessa ja kahvi tuoksui ja maistui juuri paahdetulta ❤
Näkymät juoksumatolta on kans sellaiset että ei kyllä valittamisen aihetta löydy.

Kävimme keskiviikkona myös China Townissa. Johon menimme kävellen vaikkakin respa ensin nauroi että meinataanko me kävellä oikeasti.(kyseessä 2km matka suuntaansa). Lopulta hän kuitenkin painotti olemaan varovainen . Selvittiin ilman naarmuja, yhdet norsuhousut ja yhdet halpis aurinkolasit rikkaampana. + nähtiin kuinka tietä ylitetään ehkä jopa uhkarohkeallakin tavalla .

Nyt mun kuuluisi olla nukkumassa sillä kello on 4:20 mutta heräsin noin tunti sitten ja tuli olo että pitäs päästä kirjoittamaan. Torstaille suunnitelmissa mennä Batu luolille ,vaihtaa rahaa,mennä salille ja mahdollisesti spinniin, syödä ja käydä kahvilla. Etsiä bussiasema maanantaille valmiiksi ja varata liput KL kaksoistorneille.