perjantai 31. maaliskuuta 2017

Riittävä vedenjuonti...


Pelastat kehon yön jälkeiseltä kuivumiselta

Iho kirkastuu

Mieli virkistyy

Kroppa herää

Vähentää pääkipua

Monia muita positiivisia vaikutuksia.
Minulla ei aina ole vedenjuonti ollut hyvällä mallilla, sillä esim. 1,5h treeneissä saatan juoda kulauksen vettä. Ei hyvä!
Keho tarvitsee vettä ja siksi sitä olisikin hyvä juoda ihan puhtaaltaan n. 2 litraa päivässä. Kun aamun aloittaa 0,5l vettä, niin loppu päivä sujuu ongelmitta kuhan vaan muistaa hörppiä pitkin päivää aina lasillisen sinne tänne. (Ainakin minulla toimii erittäin hyvin)
Toinen hyvä tapa on pitää vesipulloa koko ajan mukana. Kun pullo tulee vastaan useampana hetkenä päivässä, niin mahdollisuudet tarttua siihen kasvavat.
Ei siis anneta janon yllättää eli eikun perjantaipullo laukkuun ja menoks ! ;)
Miten siellä. Juotko minkä verran vettä päivän aikana? Ja onko vedenjuonti ollut aina samalla mallilla vaiko ootko tehnyt kenties muutoksia siihen vuosien varrella?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti